Notariaat/Advocatuur

Documentoplossingen volgens de regels

Privacyregels worden steeds strikter. Uw cliënten vragen om flexibiliteit en transparantie. U medewerkers gebruiken steeds vaker tablets, smartphone of andere mobiele apparaten tijdens hun werk. Hierdoor kunnen zijn onafhankelijk van tijd en plaats werken.

Digitalisering biedt kansen voor innovatieve juridische dienstverlening en voor het efficiënter inrichten van veilige interne (werk)processen die voldoen aan wet- en regelgeving. De meest actuele cliëntinformatie is snel en overal beschikbaar.

Met KYOCERA scannen naar kan direct naar alle relevante bedrijfsapplicaties die gebruikt worden bij de bedrijfsvoering van advocaten- en notariskantoren zoals bijvoorbeeld Fortuna, NEXTmatters, CClaw, BaseNet (digitaal dossierbeheer met de mogelijkheid tot integratie van de financiële administratie, agendabeheer en managementrapportages) of van Brug gescand worden volgens een vooraf vastgelegd proces. De informatie is daarmee direct beschikbaar in het gewenste bedrijfsinformatiesysteem voor iedere geautoriseerde medewerker van het advocaten- of notariskantoor.

Met deze scannen naar oplossing worden bedrijfsprocessen versneld, operationele kosten verlaagd en het risico op verloren of zoekgeraakte documenten sterk verminderd.

Download de brochure aan de rechterkant van de site voor meer informatie.