Eenvoudig uw documenten beheren

 

SNEL TOEGANG TOT ALLE INFORMATIE

Zoek niet maar vind: contracten, offertes, facturen of contactgegevens – alle opgeslagen documenten kunnen binnen enkele seconden worden gevonden via indexen of het doorzoeken van de volledige tekst.

MONITORING VAN DE VOORTGANG

U kunt in één oogopslag zien hoever het goedkeuringsproces gevorderd is, wie als laatste een document heeft aangepast en wat de volgende stap zal zijn.

DUIDELIJKE VERANTWOORDELIJKHEDEN

U bepaalt wie wat moet doen en wanneer. Zo heeft u grip op binnenkomende documenten met een geautomatiseerde workflow.

KYOCERA Workflow Manager kan eenvoudig worden aangepast. Tegelijkertijd bieden wij voorgeconfigureerde standaardmodules voor inkoop, sales, hr en contractbeheer die apart of geïntegreerd kunnen worden gebruikt.

Uw documentbeheer verbeteren?
Dan denkt u zeker aan vereenvoudiging van het aanmaken, opslaan en delen van documenten, en aan de toegankelijkheid van documenten. Maar uw documentgerelateerde processen moeten vooral efficiënt zijn.

In onderstaande korte e-book worden een aantal scenario’s van bedrijfsprocessen en vraagstukken geschetst waar documentgerelateerde work ows een belangrijke rol spelen. Daarbij worden oplossingen aangegeven die KYOCERA Work ow Manager kan bieden.